Átlagon felüli tisztaságot várnak a vendégek

— egy tanulmány szerint a tisztaság kulcsfontosságú a szállodák értékelésénél

A P&G Professional és a trivago szállodakereső honlap közös kutatást készített annak meghatározására, milyen befolyása van a tisztaságnak a vendégek azon hajlandóságára, hogy pozitív online értékelést adjanak.

Permalink: http://tisztatertechnologia.hu/cikk/2934/perm

Tagek: european cleaning journal tisztaság hírek takarítás tisztítás higiénia ttt magazin 2016 őszi

Share

Az adatok azt mutatják, hogy az ügyfelek 61 százaléka elolvassa az online értékeléseket, mielőtt elhatározza magát az internetes helyfoglalásra. Vagyis ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy

egy leendő vendégnek valószínűleg
az a legelső benyomása a szállodáról,
amit egy korábbi vendég véleménye tartalmaz.


Ezen kívül a trivago Quality Test (minőség-ellenőrzés) szoftvere azt mutatja, hogy a vendégek 78 százaléka elvárja az „átlagon felüli” szintű tisztaságot. (Ez az a rejtélyes program, amelytől a szállodalátogatók ott tartózkodásukkal összefüggésben anyagi ösztönzést kapnak egy részletes kérdőív kitöltéséért.) És ha egy szállodát tisztának ítélnek meg, valószínűbb, hogy a helynek általánosan is magas értékelést adnak.

Így tehát azzal együtt, hogy az általános vélemény szerint a jó online értékelés segít növelni a vendégéjszakák számát, a P&G cég állítása szerint a kombinált adatok arra mutatnak, hogy

a tisztaság kritikus fontosságú tényező
a pozitív ajánlások és értékelések elérésében.


Kicsit konkrétabban: a felmérés valójában azt hozta ki, hogy „egy csillagnyi” növekedés a tisztaság értékelésében nagy valószínűséggel akár egy teljes csillaggal növelheti az általános értékelést.

Az eredményeket kommentálva a trivago Egyesült Királyságban illetékes PR-igazgatója Denise Bartlett azt mondta:

Úgy gondoljuk, hogy egy szálloda reputációjának alapját azoknak a minőségi és általános adatoknak kell képezniük, amelyek a szálloda erejét mutatják. Ahogy a mi Quality Test visszajelzéseink mutatják, egy szálloda tisztasága kulcsszerepet játszik a vendégek megtartásában, és pozitív módon befolyásolhatja a hotel online reputációját.


Megjelent: 2016-10-03

Forrás: european CLEANING JOURNAL

Tagek: european cleaning journal tisztaság hírek takarítás tisztítás higiénia ttt magazin 2016 őszi

Share