Tiszta Tér Technológia
Kórházakra lebontva is ki kell adni a kórházfertőzési adatokat
– A Kúria egyetértett a korábbi, jogerős ítélettel.
A közérdekű adatok nyilvánossága szorosan kapcsolódik a szabad véleménynyilvánításhoz
való joghoz, vagyis ezen jogokat is felelősséggel kell gyakorolni. A Társaság
A Szabadságjogokért (TASZ) és az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI) közötti
csata eldőlt, a civil szervezet javára. A Kúria megerősítette, hogy ki kell adni kórházakra
lebontva is a kórházfertőzési adatokat.
A Kúria 2019. június 5-én nyilvánosan kihirdetett határozata alapján, a kórházi fertőzésekre vonatkozó adatok kiadására (2014. és 2016. közötti adatok) indított perben (Pfv.IV. 20.993/2018.) az adatok kórházankénti bontásban kiadására kötelező jogerős ítéletet (amely egyidejűleg a személyes adatok felismerhetetlenné tételére
feljogosította az alperest) hatályában fenntartotta.
rhenus TU 446 hűtő-kenőanyag (X)
– Változó megmunkálási feladatokhoz és igényes anyagokhoz tervezve.
A Rhenus Lub termékei biztonságosan kezelhetőek, és egyszerű karbantartást tesznek
lehetővé a felhasználók számára.
A korszerű gyártás azt jelenti, hogy változó megmunkálási műveletek során és igényes anyagok alkalmazása mellett mindig tökéletes
eredmény születik. Ehhez megfelelő hűtő-kenőanyagra is szükség van. Ezért a Rhenus Lub, mint a kenőanyagok szakértője, a termékfejlesztés során mindig a felhasználó helyébe képzeli magát, hiszen csak így lehet felismerni és megoldásokra váltani az igényeket.
A rhenus TU 446 a
legújabb fejlesztés. A vízzel keverhető hűtő-kenőanyagban megvan minden, ami a modern gyártásban érintett felhasználók számára fontos: megmunkálható alkatrészek és munkaanyagok széles skálája, valamint könnyű gyakorlati alkalmazhatóság. Az innovatív formula a költségcsökkentést is aktívan segíti túl azon, hogy rendkívül felhasználóbarát. Magyarországon a rhenus TU 446 forgalmazója az Ecool.
Segítség vagy drága távirányítós játék a robotporszívó?
– Kétszer is érdemes meggondolni, vegyünk-e.
A Tudatos Vásárlók Egyesülete nemzetközi fogyasztóvédő szervezetekkel közösen
46 (különböző hazai boltokban, webshopokban kapható) robotporszívót tesztelt laboratóriumban.
Vizsgálták, hogy a gépek milyen jól távolítják el a morzsát, a port vagy
a szöszöket, szálakat kemény padlóról és szőnyegről, valamint hogy mennyire jól
tájékozódnak.
A teszt alapján úgy tűnik, hacsak nem tökéletesen minimalista lakásunk van, kétszer is érdemes meggondolni, hogy kiadunk-e akár több százezer forintot egy robotporszívóra, különben könnyen ott
találjuk magunkat egy félig kitakarított lakással vagy drótokba gabalyodott porszívóval.
Még mindig a nőkre hárul a munka java
– A korral javul a férfi-női együttműködés.
A magyar háztartások 95 százalékában minden bizonnyal idén is megtartották a tavaszi
nagytakarítást, de az ilyenkor felmerülő feladatokat valószínűleg kevéssé osztották
meg a családokban – ez derül ki legalábbis a Dyson magyar lakosság körében
végzett online reprezentatív kutatásából. Kétszer annyi nő takarít ugyanis egyedül,
mint férfi, és a nők mindössze 19 százalékának segít a partnere.
A „tavasz” és a „nagytakarítás” a legtöbb háztartásban ismerős szókapcsolat. A természet megújulásának időszakában sokakban feléled az igény, hogy otthonukat is felfrissítsék. A kutatás azt mutatja, hogy a tavaszi nagytakarítás nemcsak szokás, de hagyomány Magyarországon. Sőt, a férfi-női szerepek és a feladatok felosztása is még mindig hagyományos a legtöbb családban…
Nem elég jól takarítani
– Az ügyfelekkel is kell tudni bánni.
A nagybetűs takarítás ma már nem elegendő ahhoz, hogy a szabadidős és vendéglátási
intézményeket tisztán és biztonságosan lehessen tartani: a sikerhez a takarítószolgáltatóknak
hozzáadott értéket kell kínálniuk, valamint pozitív ügyfélélményeket.
A mozik, sportcsarnokok, edzőtermek, hotelek, éttermek – valójában mindegyik létesítmény a szabadidős és vendéglátási szektorban – abban bíznak, hogy pozitív ügyfélélményeket kínálnak. Ezek végül is olyan helyek, ahol az emberek a családdal és a barátokkal ki akarnak kapcsolódni, ahol le tudnak engedni a munka
után, és végső soron olyan helyek, ahol megnyugodnak, kikapcsolódnak és elszakadnak a külvilágtól.
Magától értetődik tehát, hogy ezeken a helyeken alapos és rendszeres takarításra van szükség. A tisztaság és higiénia magas színvonala nemcsak a biztonságot jelentheti az ügyfeleknek, de meghatározó tényező lehet a vállalkozás sikere szempontjából is.
A gyenge élmény ugyanis abba az irányba befolyásolhatja az ügyfeleket, hogy ne menjenek többé vissza, ne ajánlják a helyet senkinek, vagy negatív bejegyzést írjanak a közösségi oldalakon.
Készítsük fel a személyzetet a kihívásokra
– Egységes szemlélettel könnyebb lehet.
A mozitakarítás rettentő kihívás elé állítja még a legtapasztaltabb személyzetet
is. Íme néhány ötlet, hogy könnyebb legyen megbirkózni vele.
Amikor egyszerre kell takarítanunk élelmiszer-előkészítő felületeket, kemény padlókat, szőnyegeket, vizesblokkokat,
pénztárakat, előteret, nézőteret, stb. elengedhetetlennek láthatjuk, hogy számos különböző rendszert vásároljunk ahhoz, hogy
elvégezhessük a mozi, azaz egyetlen objektum takarítását. Jobban járhatunk azonban, ha találunk egy olyan rendszert, amely az összes igényünket ki tudja elégíteni egymagában.
Komplex szolgáltatás a jó benyomásért
– Hogy ne szakadjon meg a folyamatos jobbítás.
Így kínálja szolgáltatását egy színházakra és mozikra szakosodott cég az
Egyesült Királyságban, számos speciális takarítási munkát is felvállalva.
A cikket jegyző vállalat már 25 éve dolgozik a takarítószektorban, világosan látja, hogy szükség van
például ügyfélszolgálatra, és azt is, hogy az első benyomás a legfontosabb, valamint hogy ez akkor
igaz leginkább, ha az ember a „szórakoztatóiparban” dolgozik. A cég szakemberei azt is megértik, hogy
az ügyfél korszerű mozi- és multiplex-objektuma mint szabadidős és szórakoztató intézmény igen nagy
forgalmú területeket foglal magában. Ilyen nagy forgalmú terület az épület bejárata, a folyosók, a
mozinézőterek, a nyilvános toalettek és az élelmiszerárusító területek.
Középpontban a hotelek és vendéglátóegységek tisztasága
– Szeptemberben Berlinben mutatkozik be a tisztítóipar.
A CMS Berlin 2019 szakmai kiállítás és vásár szeptember 24-től 27-ig
lesz. Ezen belül az érdeklődők részt vehetnek majd egy gyakorlatias bemutatónapon,
illetve fórumon is, ahol kiemelten a hotel- és vendéglátószektor
takarítása és higiéniája lesz a téma.
A tisztaság meghatározó a vendégek jó közérzetéhez – mondják a szakmában. Ezért is van, hogy a CMS nemzetközi gyakorlati fórumán szeptember 25-én a takarítás és higiénia témájával különösen sokat foglalkoznak a hotel és vendéglátási szektor szemszögéből.
Budapest Cleaning Show 2020
– Jövő októberben újra takarítóipari szakkiállítás.
A Magyar Tisztítás-technológiai Szövetség (MATISZ) 2020. október 14-15-én ismét
takarítóipari szakkiállítást szervez, Budapest Cleaning Show 2020 néven.
A magyarországi tisztítástechnológiai szolgáltató, gyártó- és forgalmazócégek hosszabb szünet után először 2016-ban,
a TisztaShow-n mutatkoztak be újra, majd 2018-ban a megújult nevű Budapest Cleaning Show Szakkiállításon, ahol
3500 négyzetméteren 51 kiállító jelent meg. Az eseményre 1500 szakmai látogató volt kíváncsi.
A MÁV szigorúbban ellenőrzi a kocsik tisztaságát
– Minden kocsinál elvégezték a kárpittisztítást.
Az utasoktól érkező, a kocsik szennyezettségére vonatkozó észrevételek miatt a MÁV
elnök-vezérigazgatója utasítást adott ki, mely szerint fokozott figyelmet kell fordítani a
kocsik külső és belső tisztítására a megfelelő szolgáltatási színvonal biztosítása és a
komfortérzet javítása érdekében – írta az állami cég április végi sajtóközleményében.
A részletekről annyi derült még ki, hogy a vasúti kocsik takarítását és a minőségi követelmények betartását szigorúbban ellenőrzi a vasúttársaság azért, hogy az utasok számára érzékelhető legyen a nagyobb tisztaság a vonatok fedélzetén. Kijelentették továbbá, hogy a nyár elejéig
minden személyszállító jármű üléskárpitját, függönyét és padlószőnyegét vegyszeresen megtisztítják. A kéthetente végzett emelt szintű tisztítások során pedig több figyelmet fordítanak az ülések, a fejtámlák, a csomagtartók, az ablakok, a feljáró lépcsők, az oldalfalak, a hulladékgyűjtők és a padlózat tisztán tartására is. Továbbra is naponta fertőtlenítik a kapaszkodókat, kilincseket és a mosdókat.
Ezért hasznosak az alkalmazások
– A papír világában élő megrendelők is meggyőzhetőek.
Egyre több takarítási műveletet végeznek el digitális alkalmazások segítségével. Ezek az alkalmazások a vezetési információk széles skáláját képesek kínálni, beleértve a minőségi auditálást, a napi jelentéseket,
az instant visszajelzéseket és a személyzet idejének és megjelenésének nyilvántartását. Az eCJ a technika egyik fejlesztőjét kérdezte az új lehetőségekről, és egy olyan takarítóvállalatot, amelynek vezetői jelentős
előnyöket látnak az IT-megoldásokban.
A digitalizáció felkapott szakkifejezés lett a professzionális takarítószektorban az utóbbi évek során.
Láttuk a robottakarítógépek megjelenését, az online géppark-irányítási szolgáltatásokat, az okos szaniteradagolókat – és folytathatnánk a listát tovább is. Az elérhető alkalmazásokból is hasonló bőség van,
és ezek lehetővé teszik a vállalkozásoknak, hogy jobban meg tudják szervezni a munkaerőt, adatokat
gyűjtsenek és javítsák az ügyfélnek nyújtott szolgáltatásokat.
Állítsuk meg a terminál-betegséget
– A reptér-üzemeltetők tehetnek a fertőzések terjedése ellen.
Miközben a légiközlekedés forradalmasította a világot azáltal, hogy az utazás könnyebbé, és gyorsabbá vált, nem várt „mellékhatások” jelentkeztek. Ahogy egyre több ember szállt útra, a repterek a betegségek és vírusos fertőzések jelentős hordozóivá válhattak. Az utasok közötti továbbfertőzés ugyanis megkönnyíti, hogy a baktériumok néhány óra alatt globálisan mindenhova eljussanak.
Elképesztő, milyen rengeteg utas fordul meg a reptereken. 2017-ben a londoni Heathrow Airport eddigi legforgalmasabb évét jegyezte, naponta átlagosan 213.668 utas fordult meg náluk. A légiközlekedés kétségtelenül felpörgette a világ működését – segíti az embereket
abban, hogy földrészeket átszelve végezzék üzleti tevékenységüket, üdülni menjenek, vagy meglátogassák barátaikat, családjukat, mindezt viszonylag rövid idő alatt. Azonban az, hogy az utazás egyre könnyebbé vált, és mind többen utaznak repülővel azt is jelenti, hogy a repterek a betegségek és vírusos fertőzések melegágyaivá válhatnak.
Senkinek nem tűnt fel, hogy megspórolták a takarítást
– A brit légitársaság úgy véli, a kísérlet sikeres.
A British Airways új módon próbálta csökkenteni repülőgépei fordulóidejét – azt találták ki, hogy két járat között kihagyják a teljes takarítást. A teszt alatt úgy tűnt, a takarítás hiánya semmilyen panaszt nem okoz.
Az új, takarításmentes rendszert már tesztelték is – négynapos periódusban próbálták ki a London Heathrow
reptér és Dublin közötti járatokon. Az ülések zsebében és a felső csomagtartókban talált összes szemetet a szokásos módon összeszedte a személyzet, úgy mint máskor.
A világ legtisztább reptere
– Ahol a mindennél is többet tesznek a tisztaságért.
Az egyik japán repülőtér nemrég azzal került be az újságokba, hogy a személyzet egyik tagja éppen a csomagokat porolta le a csomagszállító szalagon. És ez csak egy példa azok sorából, amelyek azt mutatják, mennyire elkötelezettek a japán emberek környezetük fenntartása és tisztán tartása érdekében. Az eECJ tudósítója, meglátogatta a világ legtisztább
repterét – a Haneda repteret Tokióban – hogy megtudja, mi a titkuk.
Futótűzként terjedt az interneten egy videofelvétel, amelyen az látszott, hogy egy ismeretlen légitársaság
személyzetének női tagja éppen letörli a port a futószalagon továbbított csomagokról és bőröndökről. Ez a videó sokkoló ellentétben állt azokkal a felvételekkel, amelyek olyan reptéri csomagkezelőket mutatnak, akik a bőröndöket
összevissza dobálják, és meglehetősen óvatlanul bánnak az emberek holmijával.
Modern rabszolgaság
– A láncok ugyan nem látszanak, de vannak.
A modern rabszolgaság nagyon is aktuális téma az Egyesült Királyságban,
a takarítószektorban, derült ki egy konferencián. Felkavaró sorok
következnek.
A nemrég tartott The Cleaning Show kiállításon az egyik előadás a modern rabszolgaság témáját tárgyalta.
Igénybe vették Ben Douglas-Jones QC (Queen’s Counsel, bizonyos fajta angol ügyvéd) és jogász kollégáinak szakértelmét, hogy bemutassák, milyen hatásai lehetnek a modern rabszolgaságnak a takarítási és épületüzemeltetési szektorra.
Lapozható pdf (pl.: céges katalógus, magazin, stb.)
Ár: 2000 Ft
Leírás: Vállaljuk lapozható pdf-ek elkészítését. Ha már maga a pdf kész, akkor oldalanként 2000 Ft az átalakítás. Ha magukat a pdf-eket is el kell készíteni, akkor kérjen külön ajánlatot. Vállaljuk a megtervezést, logótervezést, kisarculat-tervezést, kiadványtervezést.
TTT-online-magazin előfizetés
Ár: 3000 Ft
Leírás:
Az összes jelszóval védett tartalmat olvashatja a www.tisztatertechnologia.hu-n, már azelőtt is, hogy a TTT-pdf-magazin megjelenne.
Tartalom: szakmai hírek, újdonságok, vélemények, interjúk, riportok, esettanulmányok, takarítási problémák és megoldásaik, stb.
Az online előfizetés megrendelhető a kiadónál (Tamásné szabó Zsuzsanna e.v.).
TTT-pdf-magazin regisztráció
Ár: ingyenes
Leírás:
Csak regisztrálnia kell, és onnantól kezdve önt is értesítjük e-mailben, amikor megjelent a következő TTT-pdf-magazin. Kérjük, jelölje meg, takarítással, forgalmazással foglalkozik-e, ha pedig valamilyen létesítmény képviselője, akkor azt írja meg, milyen típusú épületről van szó.
Apróhirdetés a www.tisztatertechnologia.hu oldalon
Ár: 5000 Ft
Leírás:
Ha takarítógépeket, eszközöket, egyéb takarításhoz szükséges dolgokat vásárolna, vagy eladna, akkor azt az Apróhirdetés rovatban közölheti. A hirdetés díja egy hónapra vonatkozik. A megrendelés fülre kattintva a megjegyzés rovatba írja be, milyen szöveggel szeretné megjelentetni a hirdetését!
Álláshirdetés a www.tisztatertechnologia.hu oldalon
Ár: ingyenes
Leírás:
Állást keresők és állást kínálók hirdetéseit díjmentesen jelentetjük meg az oldalon, az Álláshirdetés rovatban! A megrendelés fülre kattintva a megjegyzés rovatba írja be, milyen szöveggel szeretné megjelentetni a hirdetését!
Tisztítás-technológia c. könyv
Ár: 6000 Ft
Leírás:
Bogdán Tibor, Csordás Tamás és Pataki László: Tisztítás-technológia 2014
Könyvünk a tisztítás-technológiai szakma elméleti és gyakorlati képzéséhez nyújt szakmai és módszertani útmutatót, és ajánljuk szakembereknek is hivatásuk gyakorlásához. Azokat az alapvető matematikai, fizikai, kémiai és szakmai törvényszerűségeket ismertetjük benne, melyek a szakma magas szintű gyakorlásához szükségesek. Több évtizedes gyakorlati és elméleti tapasztalatainkat összegyűjtve, elemezve és szakmai elhivatottságtól vezérelve tesszük közkinccsé a könyvben.
Ajánljuk mindenkinek, aki a tisztítás-technológiai vagy létesítmény-gazdálkodási iparban tevékenykedik, azért, hogy eredményesebb és sikeresebb legyen. A könyv nyelvezete szakmailag kifogásolhatatlan, de közérthető, vagyis tanuló- és olvasóbarát.
A könyv írása közben törekedtünk megfogalmazni az épített és természeti környezet megóvásának fontosságát. Ezért minden esetben hangsúlyoztuk a kezelőszerek helyes használatának illetve a technológiai fegyelem betartásának jelentőségét.
A könyv három részből áll. Az elsőben a tisztítás-technológiai szakmában előforduló kockázatokkal, tisztasági szintekkel, a tisztítás-technológiai törvényszerűségeivel, hatásmechanizmusaival, a technológiai fegyelemmel és a piktogramokkal foglalkozunk. A második részben a tisztítás-technológiához szükséges háttérismereteket foglaljuk össze. S a könyv harmadik részében szót ejtünk a környezettudatosságról, a normákról, az ergonómiáról továbbá az alkalmazástechnikai módszereket mutatjuk be. Az olvasó számos ábrát, rajzot, piktogramot, táblázatot és fotót talál a könyvben, melyek mind a jobb megértést segítik. Második, bővített kiadás, 345 oldal. ISBN: 9789630838672
Postázási költség: Kb. 1320 Ft.
2017-től a könyvet Bogdán Tibortól kérje. Tel: +3630/921-7089 e-mail: bogdantibor2@gmail.com
Durbák Ildikó: Haristum c. könyv
Ár: 1490 Ft
Leírás:
"Egyre gyakrabban lobbannak fel a lángok Budapesten. Mintha a tűz tudatos lény lenne. Vagy netán valaki irányítja? A fiatal tűzoltónak, Áronnak rémálmai vannak, megmagyarázhatatlan dolgok történnek vele. Eddig két lábbal állt a földön, de egyre inkább meginog a materializmusa, a természetfeletti betör az életébe. Lesz-e elég ereje, hogy megbirkózzon azzal, amit megtud magáról és a világról? Megtalálhatja a boldogságot és a szerelmet? Megtörténhet valaha, hogy a fekete fehérré válik, és a gonosz megpróbál jót tenni? És vajon bocsánatot nyerhetnek a múlt bűnei?"
Könnyed olvasmány, tökéletes ajándék! Lepje meg szeretteit egy izgalmas, lebilincselő regénnyel.
A postaköltséget a megrendelő fizeti.
ISBN: 978-963-12-1070-5
Külföldön is rendet tesz a magyar start-up
– Közép-Európában terjeszkedik az ország legnagyobb online takarítószolgálata
Nemzetközi vizekre evezve terjeszkedik az ország egyik legdinamikusabban fejlődő start-upja, a Rendi.hu. A Magyar Fejlesztési Bank csoporthoz tartozó Hiventures Kockázati Tőkealap-kezelő növekedési befektetési programján keresztül 800.000 euró (247 millió forint) tőkével járul a Rendi nemzetközi terjeszkedéséhez. A 2018-as év nagyszabású tervei között kiemelt szerepet kap a nemzetközi terjeszkedés, első lépésként a közép-kelet-európai régióra fókuszál a vállalat.
- Az itthon jól bevált, kapacitás megosztáson alapuló sharing economy üzleti modellt fogjuk alkalmazni a V4-ek térségében: Lengyelországban, Szlovákiában és Csehországban. Terveink ambiciózusak, célunk 2020 végére a négy országban együttvéve a havi 35 ezer megrendelés elérése – mondta el Csillik Timur, a cég ügyvezető igazgatója. A támogatás fennmaradó részét a start-up hazai és nemzetközi versenyképességének növelésére fordítja.
Év Vállalkozója 2016
- három takarítócég-vezető is van a kitüntetettek között
Megvannak az Év Vállalkozója díj 2016-os kitüntetettjei, akik között a takarítóipar is képviseltette magát.
A Magyar Tisztítás-technológiai Szövetség (MATISZ) ajánlására nyerte el a díjat a A Porminus Kft. ügyvezető igazgatója, Kovács Béla.
A Somogy megyei VOSZ ajánlásával pedig a Kristály-Mix Kft. vezérigazgatója , illetve tulajdonosa, Antal Mihályné, és Samu Attila.
Mindhárman évtizedek óta a szakmában dolgoznak.
A Tiszta Tér Technológia magazin gratulál a díjakhoz!
Jelentős cégfelvásárlás a magyar piacon
Az olasz cégcsoport holdingvállalatán, a Lucart Spa-n keresztül vette meg a Bokk Paper Kft-t.
Megvan az első deklaráltan zölden takarító cég!
-– mérföldkő a magyar takarítóiparban
Elsőként nyerte el Magyarországon takarítócég a Környezetbarát Szolgáltatás nemzeti ökocímkét, amely igazolja, hogy takarítási tevékenységük az adott helyen környezetbarát. A Future FM Zrt. 2015. július 24-én „Irodatakarítás a Tata Consultancy Services Ltd. magyarországi irodájában” címen nyújtott be pályázatot a „Környezetbarát Szolgáltatás” minősítésre és a védjegyhasználati jog elnyerésére.
TovábbRendi lett a Helpy
Rend, rendelésre: új névvel dübörög tovább a trendi startup
Az első magyar online takarítás-közvetítő saját felmérésének eredménye alapján áprilistól új néven kínálja szolgáltatásait. A hazai alapítású, Magyarországon működő startup a könnyebb beazonosítás miatt döntött a Rendi név mellett.
Egymilliárdos takarítási megrendelés
- ennyiért takarítja a MÁV állomásokat a Jánosik Kft. konzorciuma
A Jánosik és Társai Kft. és stratégiai partnerének konzorciuma nyerte el Délkelet-Magyarország területén és Budapest egy részén a MÁV állomások tisztán tartására és rendbetételére kiírt, évi egymilliárd forintos közbeszerzési pályázatot - közölte a takarítási üzletágban piacvezető cég tulajdonosa az MTI-vel.
Környezetbarát takarítási szolgáltatás
- A Future FM Zrt. elsőként nyerte el az ökocímkét
A Future FM Zrt. elsőként nyerte el a környezetbarát takarítási szolgáltatás nemzeti ökocímkéjét, ami hivatott igazolni Magyarországon a termékek és szolgáltatások környezetbarát voltát. A nyertes pályázó szolgáltatása a Tata Consultancy Services Ltd. magyarországi irodájában valósult meg. A védjegyelnyerést igazoló tanúsítvány ünnepélyes átadása is itt történt.
A Henkel teljesítette a 2014. évi pénzügyi célokat
— Jó teljesítmény egy kihívásokkal teli környezetben
Az árbevétel 0,4 százalékkal 16,428 milliárd euróra nőtt (szerves növekedés: +3,4 százalék)
Az üzemi eredmény* 2,9 százalékkal 2,588 milliárd euróra nőtt
Az árbevétel-arányos megtérülés* (EBIT-marzs) 0,4 százalékponttal 15,8 százalékra emelkedett
Az elsőbbségi részvények hozama* (EPS) 7,6 százalékkal 4,38 euróra nőtt
A javasolt osztalék 7,4 százalékkal, elsőbbségi részvényenként 1,31 euróra nőtt
Számlázás 2015-től
- adminisztráció-csökkentés jeligére
Kedves Olvasóink! Már régóta szerettük volna, de az idén meg is léptük: átálltunk az online számlázásra.
Ők lettek az év üzemeltetője!
- 8 kategóriában összesen 9 díjat osztottak ki az „Év Irodája” versenyen
Az Év Irodája verseny idei díjátadó gáláját a Budapest Music Centerben tartották meg február 5-én. A neves szakemberekből álló zsűri 8 kategóriában összesen 9 díjat osztott ki – írta realista.hu.
TovábbCOMFORT Burkolattechnika Szakkiállítás és Konferencia
- Ahol február 21-én középpontban a takarítás!
A budapesti Syma Rendezvényközpontban tartják 2014 február 19-21 között a Burkolattechnika Szakkiállítást. Ennek zárónapján „műsoron lesz” a takarítás is.
Íme, milyen programra számíthat, aki kilátogat:
Díjat kapott a takarítócég vezetője
- Pintér Zoltán 2013-ban az Év Vállalkozója lett
Tavaly december 6-án tizenegyedik alkalommal adták át a magyar szellemi élet kiemelkedő képviselőinek a Prima Primissima díjat, és a vállalkozói szférában az Év Vállalkozója díjakat.
Új vezető a Tisztítás-technológiai Tudományok Intézeténél
- a cég 1500 takarítót fog kiképezni az idén, már az új OKJ szerint
A Tisztítás-technológiai Tudományok Intézet Kft. alapítója, Ritz Tibor blogján számolt be róla, hogy decemberben átalakították a céget. Hogy miért kellett alapjaiban átszervezni a vállalkozást, annak okaként egy nagy volumenű munkát jelölt meg.
Príma-díjat kapott
- Bagosi Sándor gyulai takarítócég-vezető
A Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) ügyvezető elnöksége a vállalkozás területén elért kiemelkedő eredményeket és a meghatározó közéleti tevékenységet ismeri el a Príma-díjjal.
TovábbMegnyitott a kelet-közép-európai gépfelújítási és bérlési központ!
- augusztus elsején nyitott meg a kelet-közép-európai piacot Kolozsvárról kiszolgáló takarítógép-felújítási és takarítógép-bérlési központ.
Hogy mi ebben az igazi újdonság, arról a Tennant takarítógépeket forgalmazó Tenrom ügyvezető igazgatóját, Gorbai Attilát kérdeztük.
Nilfisk-Advance szilárd alapokon (x)
A Nilfisk-Advance több mint egy évszádos tapasztalattal szolgálja ki ügyfeleit, valamint 5000 alkalmazottat foglalkoztat világszerte.
Cégünk dániai központtal rendelkezik, és több mint 40 leányvállalattal büszkélkedhet, mindezek mellett megközelítőleg 70 országban van jelen disztribúciós hálózatával.
Kevesen tudják, hogy a Nilfisk-Advance magyarországi jelenléte igen jelentős. Gyártóegységek találhatók Szigethalmon és Nagykanizsán is. Közel 600 főt foglalkoztatunk gyárainkban, ahol padlótisztítókat és porszívókat (Szigethalom), valamint magasnyomású mosókat (Nagykanizsa) gyártunk a világ minden tájára.
A magyarországi Nilfisk-Advance Kereskedelmi Kft. a Nilfisk-Advance A/S 100 %-os tulajdonú leányvállalata, több mint 20 éves tapasztalattal és töretlen dinamikával szolgálja ki a takarítási iparágat.